zaterdag 28 augustus 2010

Fighting man - filmmuziek

Gisterenavond was Transporter en Transporter 2 op tv. De eerste had ik al eens gezien, dus die heb ik al zappend fragmenten bekeken. Daarbij viel me de muziek op die me niet los liet, een geweldig deuntje, dat ik meteen ben gaan opzoeken. Dit is het dus: Fighting man van DJ Pone & Drixxxé.

In de scene zit ook een mooie vondst die ik niet kende waarbij de muziek eindigt doordat hij uiteindelijk in de auto de radio uitzet. Geestig.

Swingt en blijft in het hoofd plakken. It's a catchy tune!

Met aangepaste filmscene:

Zonder filmscene:


2 opmerkingen:

JoostS zei

probeer zeker ook eens Clubbed to death van Rob D, uit de soundtrack van de 1e Matrixfilm. heb ook gezapt langs deze 2 trouwens . Lang niet slecht (doorgaans niet echt mijn genre)

Luud de Brouwer zei

@JoostS
Normaal ben ik niet zo van de soundtracks, maar het valt me wel op dat soms de muziek zo thuishoort bij een film en heerlijk klinkt. Niet altijd is het dan zonder beelden net zo lekker, maar in dit geval wel.
Ik zal je tips eens beluisteren!