maandag 16 februari 2009

Whatever!!!!

Geïnspireerd door een blogpost van Edwin ben ik op zoek gegaan naar muziek die niet algemeen geaccepteerd wordt, maar die mij ontzettend aanspreekt.
Als eerste kwam in mij op het nummer Whatever van Liam Lynch. Dat lied bevredigt mijn behoefte om af en toe een enorme dikke vinger naar alles en iedereen op te steken.
Een lekker stuk rauwe herrie, gitaar zwaar in de overdrive en rammelen op die drums! En na afloop helemaal suf van het headbangen (op mijn leeftijd!). De tekst zegt alleen maar: WHATEVER!

Op Youtube is een hele selectie aan zelfgemaakte video's te vinden die dit nummer als basis gebruiken. Logisch: je kunt er je heerlijk op uitleven!

2 opmerkingen:

Unknown zei

haha, die is kicken inderdaad. Was 'm weer een beetje vergeten. Ken 'm alleen uit het café. Open die speakers :-)

Luud de Brouwer zei

Één keer horen op de radio was genoeg om um op te zoeken en te downloaden... Heerlijk nummer!