zondag 11 mei 2014

De kraamhulp - Esther Verhoef

Inmiddels heb ik een aantal boeken van Esther Verhoef gelezen en die ze samen met haar partner onder de naam Escober schrijft. Ze bevallen me nog steeds.

De Kraamhulp is een spannend boek om te lezen. Twee vrouwen spelen er de hoofdrol in. De ene is politieagente en de ander een femme fatale. Het zijn schoonzussen van elkaar. De dood van haar broer triggert de politieagente om haar schoonzus eens wat beter in de gaten te houden als die weer in Nederland woont. Als agent permitteert ze zich daarbij vrijheden die eigenlijk niet gepast zijn. Vanzelfsprekend komt er ook liefde bij kijken. What else is new!

Ik ga er niet teveel over zeggen. Niets zo vervelend als de plot weggeven voordat je het boek gelezen hebt! Het einde kwam voor mij toch met een verrassende twist hoewel je het ook weer wel aan voelde komen.

Leuk boek voor de vakantie. Lezen dus.


Gerelateerde blogposts:
Close up
Chaos
Dejá vu
Erken mij

Geen opmerkingen: