dinsdag 9 september 2008

Discourse Avenue - November march EP

Mijn neef (en petekind) Roelof is al jaren enthousiast zanger bij bands die vooral erg harde muziek maken. Jongste zoon van mijn helaas te vroeg overleden broer, die zelf erg van muziek hield. Jazz wel te verstaan.
Zijn zoon maakt een deel van zijn onvervulde dromen waar. Het is muziek waar de energie vanaf spat. Ik heb de band (de vorige genaamd: Blind Trash) enkele keren zien en vooral horen optreden. En dat was zeker niet onverdienstelijk. Het is altijd een genot om muzikanten hun ziel en zaligheid te zien geven op een podium.
Let vooral op de drumpartijen die m.i. heel vet zijn... :-)
Niet recht toe aan, maar met veel nuance en power. Niet per se in dit nummer hieronder op Youtube, maar hé, ik heb het niet voor het zeggen! Luister naar A Change of Faces op MySpace. Heel mooi! Afijn, anderen hebben daar meer verstand van dan ik! Beoordeel hun nieuwe EP November march!
Zoals het een band van deze tijd betaamt hebben ze een website en een myspace pagina! En een video op Youtube. What else!

Helemaal van deze wereld dus!

Geen opmerkingen: