dinsdag 20 mei 2008

Backloggen

Toen ik in november 2005 begon met bloggen heb ik de keuze gemaakt voor een Nederlands bedrijf: www.web-log.nl. Waarom toch altijd weer die keuze voor de Amerikaanse bedrijven dacht ik toen. Eigenwijs als ik was (ben). Ik heb het lang volgehouden, maar nu is duidelijk dat web-log niet de flexibliteit heeft die ik graag wil.
Ik wil widgets! Alles wat ik kan krijgen, waar het resultaat van mijn input zichtbaar te maken is! Librarything, Del.icio.us, last.fm, enzovoort. Web-log kan dat niet... te moeilijk, te lastig of domweg onmogelijk. Geen zin meer in!
Dus ga ik hier al mijn oude posts opnieuw invoeren, antidateren... Een misdaad tegen de archiefethiek, maar goed. Het moet, zonde van al die input. Wie me wil aanklagen moet dat maar doen. Ik begin vandaag!

vaarwel duul.web-log.nl...

snik

Geen opmerkingen: