tag:blogger.com,1999:blog-273586272562917331.post8167209000113273793..comments2023-10-15T18:23:43.782+02:00Comments on links, tags en widgets: Jim Collins – Good to Great – waarom sommige bedrijven een sprong vooruit maken... en anderen nietLuud de Brouwerhttp://www.blogger.com/profile/12307525811257084414noreply@blogger.comBlogger3125tag:blogger.com,1999:blog-273586272562917331.post-43885979466730355922009-09-28T12:45:33.967+02:002009-09-28T12:45:33.967+02:00@Edwin
Graag gedaan!
@23
Helemaal waar. Ik kom oo...@Edwin<br />Graag gedaan!<br /><br />@23<br />Helemaal waar. Ik kom ook uit de (politieke) hoek waar je mensen een kans moet blijven geven. Het is alleen de vraag of dat telkens in dezelfde organisatie moet gebeuren. <br />Ik kijk maar naar mezelf: als ik ergens niet enthousiast over ben, dan kun je me niet motiveren.Luud de Brouwerhttps://www.blogger.com/profile/12307525811257084414noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-273586272562917331.post-50713088283414486242009-09-28T12:09:06.458+02:002009-09-28T12:09:06.458+02:00Grappig dat je dat onderdeel van motivatie van med...Grappig dat je dat onderdeel van motivatie van medewerkers noemt. Iets vergelijkbaars noemde ik in <a href="http://www.slideshare.net/robcoers/ili2007" rel="nofollow">deze presentatie</a>. Klik maar gelijk door naar dia 33 met die percentages. Het is m.i. inderdaad de vraag of je in die 20% moet investeren. Maar daarentegen geloof ik wel in enthousiasmeren, met name vanwege die grote groep die open staat voor nieuwe dingen. En dat is bolgens mij precies waar jullie met 23 Dingen mee bezig zijn.<br />:-)23 Dingenhttps://www.blogger.com/profile/18379415845471519304noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-273586272562917331.post-21490867342092285002009-09-28T10:26:35.539+02:002009-09-28T10:26:35.539+02:00Klinkt interessant. Pak het meteen even uit de kas...Klinkt interessant. Pak het meteen even uit de kast hier. Dank!Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/16155772111718450987noreply@blogger.com