dinsdag 13 december 2011

53

Ja, het is weer 13 december.
Een jaartje meer op de teller.
Maar zeg nou zelf. Wie wil er nou geen 53 worden op de 13de! Ik wel in ieder geval.

13 is voor mij geen ongeluksdag, ook niet als ie op een vrijdag valt, en het is evenmin een ongeluksgetal. Dat heeft ongetwijfeld met het feit te maken dat ik op de 13de sinds 1958 een feestje vier.
Hoewel, dit jaar vier ik voor het eerst geen feest. Zelfs geen koffie met gebak voor familie en vrienden.

Maar daarom ben ik niet minder jarig :)

5 opmerkingen:

WaltherH zei

Persoonlijk vind ik 14 mooier. Maar dat zal wel komen omdat ik op de 14e dat feestje vier. Morgen alweer voor de 57e keer

Unknown zei

Cool, geen feestje! Van harte!

Luud de Brouwer zei

@Walther
Dat begrijp ik helemaal :)

@Edwin
Thx!

marlies zei

Op 13-12-11 jarig zijn is hartstikke mooi. En dat 13 'n ongeluksgetal zou zijn is gewoon 'n fabeltje van bange mensen, die ook denken dat zwarte katten ongeluk brengen. Van harte gefeliciteerd Luud! En ik wens je nog vele verjaardagen toe in blakende gezondheid.

Luud de Brouwer zei

@M@arlies
Dank je wel!